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Enregistré le : 14 juin 2007, 11:17
Je vend 2 Turbos K24/20g, très peu servis pour 996 Turbo.
Ils ont les wastegastes renforcés.
Ils peuvent envoyer du lourd suivant la prépa, entre 650 et 700cv
PRIX : 2500 € les deux

Going 1 step further with the 996 Turbo and the stock K24 turbochargers is the K24/20G upgrade. This kit takes your OEM K24 turbochargers and upgrades the exhaust side with a 20G wheel and 1.0bar wastegate actuators. These turbos retain the spool of the stock K24 but give you big top-end power that far exceeds the K24/18G kit. Vivid Racing has proven these turbochargers on many customer vehicles worldwide. 996 Turbo's running the 1/4mile with K24/20G turbos are in the low 10 seconds with a 60-130mph time of 6.00. In a standing mile, the K24/20G are capable of 200mph. Extremely reliable, safe, and driveable on a daily basis.
[Édite le 11-2-2012 par laurent965]
[Édite le 12-2-2012 par laurent965]
Ils ont les wastegastes renforcés.
Ils peuvent envoyer du lourd suivant la prépa, entre 650 et 700cv
PRIX : 2500 € les deux


Going 1 step further with the 996 Turbo and the stock K24 turbochargers is the K24/20G upgrade. This kit takes your OEM K24 turbochargers and upgrades the exhaust side with a 20G wheel and 1.0bar wastegate actuators. These turbos retain the spool of the stock K24 but give you big top-end power that far exceeds the K24/18G kit. Vivid Racing has proven these turbochargers on many customer vehicles worldwide. 996 Turbo's running the 1/4mile with K24/20G turbos are in the low 10 seconds with a 60-130mph time of 6.00. In a standing mile, the K24/20G are capable of 200mph. Extremely reliable, safe, and driveable on a daily basis.
[Édite le 11-2-2012 par laurent965]
[Édite le 12-2-2012 par laurent965]
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Message original : bellenot
Bonsoir
juste une question de novice :
comment se positionnent ils par rapport aux turbos montés par ruf dans la r turbo 550?
pour info il les fait souffler à 1,2 bar (et 1,3 en cas de temps polaire comme actuellement)
Merci d'avance pour votre réponse.
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Message original : bellenot
Bonsoir
juste une question de novice :
comment se positionnent ils par rapport aux turbos montés par ruf dans la r turbo 550?
pour info il les fait souffler à 1,2 bar (et 1,3 en cas de temps polaire comme actuellement)
Merci d'avance pour votre réponse.
